Вибираємо фарбувально-сушильну камеру Якщо ви вирішили обладнати фарбувальна ділянка в майстерні по ремонту автомобілів, то обов'язковим обладнанням стане фарбувальна камера. З допомогою техніки такого виду можна не тільки легко здійснювати процес фарбувальних робіт, але і зберегти цілісність атмосфери, в яку не будуть викидатися шкідливі сполуки, поглинаючі як повітрям, так і грунтом.

Вибираємо фарбувально-сушильну камеру

Як вибрати фарбувально-сушильну камеру

Є ряд вимог, які пред'являються подібного обладнання, серед яких:
• швидкість виходу до заданого температурного режиму і стабільність його підтримки;
• високоякісна очищення повітря, який подається до камери;
• якісне освітлення, яке можна порівняти зі спектром світла сонця;
• економність роботи (стосується не тільки палива, але і електрики);
• безпечна експлуатація і обслуговування.

Дотримуючись відповідності вимогам, описаним вище, сучасні фарбувально-сушильні камери відрізняються наступними характеристиками:
• розмірами кабіни (внутрішньої та зовнішньої);
• тепловою потужністю теплогенератора і рівнем максимального прогріву повітря в камері;
• в якій кількості через камеру продувається повітря;
• повітряним потоком і його швидкістю;
• споживаною потужністю;
• типом нагрівача.

За яким принципом працюють фарбувально-сушильні камери

mtehnologiy.ru доступна на сайті компанії «Світ Технологій». Щоб якісно виробляти процеси фарбування потрібна грамотна організація температурного режиму повітряної циркуляції, що залежить від того, на якій стадії знаходяться роботи. Стандартний технологічний цикл такого обладнання передбачає наявність таких етапів: забарвлення, продування, сушіння, охолодження. Варто відзначити, що в залежності від камери, перемикання режимів доступно як в ручному режимі, так і автоматичному.

Якщо передбачається автоматичний режим, то встановлення температури можуть регулюватися безпосередньо оператором, що дозволяє не тільки забезпечити оптимізацію витрат енергії, але і домогтися високої якості фарбувальних робіт. Залежно від фарбованих матеріалів потрібно чітко відповідати робочого режиму.

• Забарвлення. Даний режим передбачає одночасну роботу обох вентиляторів, в слідстві чого все повітря, що знаходиться в камері, поставляється з вулиці. У цей момент оператор має можливість управляти ступенем освітленості і перемикати режими. Перебуваючи в такому режимі теплогенератор працює з максимальною потужністю, що дозволяє нагрівати великі об'єми повітря, що забирається з вулиці;

• продувка. По суті, такий режим можна назвати аналогічним забарвленням, однак, деякими моментами він все ж відрізняється. Під час роботи в режимі продувки, в камері більш висока температура, яка необхідна для того, щоб попередньо випарувати розчинник з верхнього шару фарби (наприклад, якщо після режиму забарвлення відразу перейти до сушіння, то поверхню оброблюваного матеріалу може покритися дефектами);

• сушка. На цьому етапі задіяний лише один вентилятор. Вся циркуляція повітря здійснюється безпосередньо в самій камері, а з вулиці забирається лише мала його частина. Така особливість дозволяє максимально швидко прогріти камеру, при цьому, витрати на енергію будуть незначними. Повітряні потоки розподіляються автоматичним чином. Коли камера перебуває в режимі «сушки», активується вбудований таймер. Після того, як режим підходить до кінця, камера вимикається автоматичним чином;

• охолодження. На етапі даного режиму проводиться охолодження оброблюваного виробу. Весь повітря надходить з вулиці, при цьому, задіяні обидва вентилятора. Оператор може встановити планку до якої необхідно охолодити повітря або задіяти таймер.